Thursday, July 17, 2008

Kahwin?

Cakap je pasal kahwin,huu semua orang nak..siapa yang taknak tapi..mesti ada tapi..ye la kalau nak kahwin mesti perlukan duit yang banyak..pasal tu ada tapi..tapi..tapi..tapi.Entahlah sampai bila 'tapi' tu tak digunakan.

Mak dan ayah asyik bertanya bila lagi nak kahwin.Mana taknya, aku selalu sangat keluar dengan makwe.Tu yang mak suruh kahwin cepat.Bila difikirkan betul juga apa yang mak cakap tu tapi (hehehe) duit pun belum cukup mak,macam mana nak kahwin.Ikut hati esok juga aku kahwin!

"Duit takde hati mahu kahwin"
Huuuuarrrghhh!

1 comment:

lilysalina said...

sampai masa kawin la nnti...TAPI...kena tggu cukup duit dulu...(tapi lg!!)