Wednesday, September 10, 2008

Terawih?

Dulu masa aku kecil (kalau tak silap masa tu umur aku 11 atau 12 tahun),Ramadhan lah yang paling best.Masa tu la aku dapat keluar malam tak seperti hari-hari biasa.Emak memberi kebenaran untuk aku menunaikan terawih di surau.Ape lagi beb,peluang jangan ditolak.

Di surau,belum pun habis raka'at pertama terawih,aku dengan kawan-kawan keluar main mercun.huhu..dulu-dulu memang senang nak beli mercun.Kekadang tu buat sendiri pun ada,siap boleh main perang lagi.hehehe..

Sedang asyik dengan main mercun,tengok jam dah dekat pukul 10 malam,ape lagi semua pun berhenti.nak tahu kenapa?...kami pergi semula ke surau untuk menjamu selera (more)..Lepas je more aku bergegas balik ke rumah buat kerja sekolah.Itu pun ada yang tak siap sebab terlalu penat.

No comments: