Thursday, September 11, 2008

Sofea

Hai budak kecil ni..dari dia dah boleh merangkak sampai la dah boleh berjalan sekarang ni,dia sentiasa didepan mataku.Entah kenapa malam ni teringat kat dia je.Agaknya minggu depan tak dapat lagi tengok dia tersengih nampak gigi sebatang dua tu yang asyik teringat je..Harap-harap dia ok la kat sekolah baru tu..

1 comment:

ibu puteri said...

sofea ok je...tak nangis pun pergi sekolah this morning...tapi dia demam sikit la....