Sunday, April 26, 2009

Berasap...

Kerajaan menyarankan rakyat supaya berhenti merokok tapi orang yang merokok ni mana boleh berhenti sekelip mata.Sepatutnya kerajaan buat kempen kurangkan merokok.Ade sekali tu aku pergi ke Pos Malaysia berdekatan dengan opis.Kebetulan ade nak buat clearance disitu,aku pun berurusanlah dengan pegawai kastam.Nak dijadikan cerita boleh lak pegawai kastam ni dengan selambanya merokok,kalau kat luar boleh dimaafkan la tapi kat dalam bangunan.Dah la ada urusan rasmi.Beginikah sikap pegawai kastam???Nak tambah lagi,rasa-rasanya kerajaan dah buat kempen larangan merokok ditempat awam dan kalau ditangkap kena denda.So macam mana kita nak denda pegawai kastam ni ek?

1 comment:

Steady_gurlz said...

btol2 ape yg abg cakap.....
tak gune punye pengawai kastam....
die ingat die bagus sangat..... HIDUP ABG FATAH........